Klanten

Nabuurs

Bij nabuurs heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden (projectcoordinator HR/Planning) bij de implementatie van het tijdschrijfsysteem planbition

Kuehne & Nagel

Bij Kuehne & Nagel heeft ITMagine B.V. ondersteuning (streamlead IT/IS) geboden bij de implementatie van het tijdschrijfsysteem Timewise.

Kuehne & Nagel

Bij Kuehne & Nagel heeft ITMagine B.V. ondersteuning (streamlead IT/IS) geboden bij de implementatie van het tijdschrijfsysteem Workforce Management

Met meer dan 70.000 medewerkers op zo’n 1300 locaties in meer dan 100 landen is de Kuehne + Nagel Groep één van ‘s werelds grootste logistieke bedrijven. De sterke marktpositie ligt in de zeevaart, luchtvracht, contract logistiek en bedrijven buitenland, met een duidelijke focus op het leveren van IT-gebaseerde geïntegreerde logistieke oplossingen.

Binnen Kuehne en Nagel Nederland is een tijdsregistratiesysteem geimplementeerd. De Streamlead IT / IS was verantwoordelijk voor het realiseren van de interfaces en de voor het tijdsregistratieproces benodigde clocking hardware.

St. Anna Ziekenhuis

Bij het St. Anna ziekenhuis heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als projectleider vervanging / aanpassing systostaticasysteem.

Het St. Anna Ziekenhuis, gevestigd in Geldrop en Eindhoven, staat midden in de samenleving en biedt hoogwaardige zorg, dichtbij en in een omgeving die een gevoel van ‘thuis’ oproept. Haar passie is het bevorderen van de gezondheid en kwaliteit van leven van ieder mens, in iedere levensfase.
Voor de vervanging/aanpassing van het bestaande cytostaticasysteem diende een pakketselectie plaats te vinden, die resulteerde in een onderbouwd advies aan de Raad van Bestuur. Aansluitend heeft het project in lijn met het uitgebrachte advies de benodigde aanpassingen aan het cytostaticasysteem doorgevoerd. ITMagine B.V. heeft voor dit traject de projectleider geleverd.

RIVAS – JCI

Bij Rivas heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als projectleider JCI Medicatie.

Rivas wil de zorg steeds veiliger, hoffelijker, toegankelijker, doelmatiger en professioneler maken. Eén kwaliteitssysteem kan daarbij helpen. Bovendien is het een eis van de zorgverzekeraar. Rivas koos voor het kwaliteitssysteem Joint Commission International (JCI) omdat het aansluit bij haar kernwaarden en bij de mensgerichte, Planetree zorg die Rivas biedt; de cliënt staat echt centraal. Het beoordeelt bovendien alle vormen van zorg (verpleeghuiszorg, thuiszorg, ziekenhuiszorg) apart, maar wel in een samenhangend systeem.
ITMagine B.V. heeft de projectleider geleverd voor de werkgroep JCI Medicatie Ziekenhuis, die samen met het hoofd van de Ziekenhuisapotheek verantwoordelijk was voor de tijdige oplevering van alle voor JCI benodigde aanpassingen van de bestaande procedures, protocollen, processen en werkinstructies. Alle documenten dienden in lijn te zijn met de door JCI opgestelde normen voor International Patient and Safety Guides en Management of Medication and Use.

RIVAS – Chipsoft

Bij Rivas heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als projectleider RIVAS – wergroep medicatie.

Rivas Zorggroep wil haar cliënten van kwalitatief goede zorg blijven voorzien en heeft er daarom voor gekozen al haar 51 instellingen aan te sluiten op de software van ChipSoft. Een grootschalig project, want de zorggroep bevat zowel zorginstellingen voor cure als voor care.
Voor het eerst in Nederland werken zorgprofessionals uit zowel het ziekenhuis als verpleeg- en verzorgingshuizen, kraamzorg, paramedische zorg en thuiszorg op grote schaal samen in één geïntegreerd elektronisch cliëntdossier.
ITMagine B.V. heeft bij Rivas bij de implementatie van het ketenbrede dossier van Chipsoft (HiX) de projectleiding voor de werkgroep Medicatie geleverd aan klantzijde. De projectleider was samen met de werkgroepvoorzitter verantwoordelijk voor de tijdige oplevering aan klantzijde voor de modules voor Electronisch Voorschrijven, Apotheek Logistiek en Cytostatica.

Mindtree / KPN

Bij Mindtree / KPN heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als Principal consultant

Rivas Zorggroep wil haar cliënten van kwalitatief goede zorg blijven voorzien en heeft er daarom voor gekozen al haar 51 instellingen aan te sluiten op de software van ChipSoft. Een grootschalig project, want de zorggroep bevat zowel zorginstellingen voor cure als voor care.
Voor het eerst in Nederland werken zorgprofessionals uit zowel het ziekenhuis als verpleeg- en verzorgingshuizen, kraamzorg, paramedische zorg en thuiszorg op grote schaal samen in één geïntegreerd elektronisch cliëntdossier.
ITMagine B.V. heeft bij Rivas bij de implementatie van het ketenbrede dossier van Chipsoft (HiX) de projectleiding voor de werkgroep Medicatie geleverd aan klantzijde. De projectleider was samen met de werkgroepvoorzitter verantwoordelijk voor de tijdige oplevering aan klantzijde voor de modules voor Electronisch Voorschrijven, Apotheek Logistiek en Cytostatica.

KPMG Noorwegen

Bij KPMG Noorwegenheeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als Senior SAP HCM Consultant

Door ITMagine B.V. is meegewerkt aan de FIT/GAP analyseworkshop die met het management van KPMG Noorwegen is gehouden ten behoeve van de onboarding op het mondiale SAP systeem van KPMG.

KPMG Nederland

Bij KPMG Nederland heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als Senior SAP HCM Consultant

Verantwoordelijk voor de inrichting van SAP HR zodat interfacing vanuit het Peoplesoft HR NL systeem naar het mondiale SAP systeem van KPMG mogelijk werd. Hiervoor diende Personnel Administration, Organizational Management en Time Management (roosters, CATS en afwezigheidsquota) ingericht te worden.

UMC Utrecht

Bij UMC Utrecht heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als projectcoordinator SAP HR voor de directie Personeel & Organisatie

Verantwoordelijk voor:
Functionele beschrijving en ontwikkeling van BI rapportages:
formatiebezettingsoverzicht, loonkostenstaat en beoordelingen
Ontwikkeling van Plan van Aanpak en Implementatieplan voor de uitrol van ESS en MSS
Medewerkergegevens, online salarisstrook, managementinformatie, o.b.v. Adobe Interactive Forms ondersteuning van het merendeel van de P&O processen, Ziekteverzuim (incl. Poort wachter), Tijdschrijven via de Portal

KPN / GETRONICS

Bij KPN / Getronics heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als projectcoordinator SAP HR voor de directie Personeel & Organisatie

In dit traject werden in twee tranches 3000 KPN medewerkers geïntegreerd in de Getronics HR Systemen. SAP HR werd gecustomised, ESS/MSS scenario’s werden ontwikkeld en een koppeling naar het KPN Peoplesoft HR-Systeem werd voor deze groep medewerkers ontwikkeld
Rol: projectmanager: Digitale salarisstrook voor de Getronics populatie en de KPN populatie
Voor de KPN populatie werd de digitale salarisstrook via ESS beschikbaar gesteld. Voor de Getronicspopulatie is de digitale salarisstrook benaderbaar gemaakt via de portal, maar beschikbaar gesteld via de internetapplicatie van de payrollprovider Raet.

GETRONICS

Bij Getronics heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als programmamanager ESs/mss

Verantwoordelijk voor de uitrol van:
• Digitaal dossier
De personeelsdossiers werden in dit project toegankelijk gemaakt via SAP Records Management. De taxonomie is in samenspraak met de organisatie opgesteld. De bewaartermijnen zijn in samenspraak met de organisatie en advocatenkantoor Van Doorne opgesteld (rekening houdend met de wettelijke termijnen conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens, Archiefwet en fiscale wetgeving).
• Contract Changes
In dit project werden MSS scenario’s ingericht waarbij de manager mutaties door kan voeren via de Portal met betrekking tot alle in- door- & uitstroomprocessen.
• Rol: Projectmanager KinG HR
In twee tranches werden 3000 KPN medewerkers geïntegreerd in de Getronics HR systemen. SAP HR werd gecustomised, ESS/MSS scenario’s werden ontwikkeld en een koppeling naar de Payroll Provider van deze groep medewerkers werd ontwikkeld. Daarnaast werden ook de medewerkers me een Persoonlijke ArbeidsOvereenkomst (PAO) overgezet. Allen werden tevens voorzien van digitale salarisstroken en de online toegang ertoe.

GETRONICSPinkRoccade

Bij GetronicsPinkroccade heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als Projectmanager implementatie Sap Employee Interaction center

Voor Getronics PinkRoccade is ter ondersteuning van de HR Servicedesk het Employee Interaction Center geïmplementeerd.
Rol: SAP HR Consultancy voor de implementatie SAP ESS / MSS functionaliteit
Voor Getronics PinkRoccade zijn de basisfunctionaliteiten en quick wins van ESS / MSS geïmplementeerd.
Rol: SAP HR Business Consultancy
Voor Getronics PinkRoccade is een HR Dashboard managementinformatietool ontwikkeld waarin de belangrijkste HR stuurinformatie grafisch werd weergegeven en dat de mogelijkheid bood om middels drilldownfunctionaliteit nader inzicht te verkrijgen
Rol: Teamleader Testen, Opleidingen & Nazorgteam
Binnen het interne SAP HR project van Getronics PinkRoccade verantwoordelijk voor de aansturing van 4 medewerkers. Doel was om on time en on budget de tests (Keten- & Integratietest, User Acceptance Test) door te voeren. Daarnaast is ook voor minimaal 50 medewerkers Opleidingen verzorgd. In de Nazorgfase verantwoordelijk voor een vier maanden lange nazorg door de 4 consultants binnen het HR Shared Service Center en het Functioneel Beheer Team van Getronics PinkRoccade.

GETRONICS Engeland

Bij Getronics Engeland heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als sap hr business consultancy

Voor Getronics UK is een inventarisatietool ontwikkeld om ondersteuning te bieden aan de vraag en definitie van HR-managementinformatie.

POSTNL

Bij Postnl heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als ondersteuning functioneel beheer sap hr

Voor TNT Post (nu postnl) is ondersteuning geboden aan het Functioneel Beheer SAP HR team. In juni 2008 ging SAP HR live en werd ondersteuning geboden aan de gebruikersorganisatie in het kader van de nazorg en de ontwikkeling van nieuwe functionaliteit.

HEINEKEN

Bij Heineken heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als projectmanager

Als projectmanager verantwoordelijk voor het in kaart brengen van de mogelijkheden en procesondersteuning van Electronic Personnel Files (Documentum), waarbij de toegang via SAP HR diende te geschieden. Het proces in integraal beschreven in een blauwdrukdocument.
Functie: Manager Personeelsadministratie & Manager Functioneel Beheer P&O Systemen
Hiërarchisch verantwoordelijk voor 30 man. Rapporterend aan de Manager P&O Shared Services.
Verantwoordelijk voor de personeelsadministratie van Heineken in Nederland.
Acht Personeelsadministratieteams verdeeld over 4 locaties (Den Bosch, Bunnik, Amsterdam en Zoeterwoude). Daarnaast ook gedelegeerd systeemeigenaar van personeelsadministratie systeem van Heineken in Nederland

ESSENT

Bij ESSENT heeft ITMagine B.V. ondersteuning geboden als Senior sap hr consultant

Verantwoordelijk voor de inrichting van Time Management en Cross Application Time Sheet bij Essent Groningen en Friesland.